A járványhelyzet enyhülésének köszönhetően személyes ügyfélszolgálatunk fokozatosan tér vissza a megszokott működési rendjéhez. A személyes ügyfélszolgálati iroda június 2-től heti három nap tart nyitva, egyelőre korlátozott ügyintézési lehetőségekkel. E-mailen és telefonon továbbra is az eddig megszokott rendben válaszolunk a kérdésekre.

Forrás. felvi.hu

 

2020. június 2-től a személyes ügyfélszolgálati iroda hétfő, szerda és csütörtöki napokon tart nyitva 9-12 és 13-16 óra között.

Az apostille közbenső hitelesítési igények mellett immár azokat is várjuk, akik külföldön szerzett nyelvvizsga honosítása vagy külföldön szerzett végzettség, bizonyítvány, képesítés elismertetése ügyében szeretnének ügyeket intézni.

 

A többi ügy esetében továbbra is kérjük, hogy lehetőség szerint az elektronikus ügyintézési lehetőségeket használják (pl. E-felvételi a felsőoktatási felvételi eljárásban) vagy kérdés esetén telefonon, e-mailben érdeklődjenek! Az e-mailekre és telefonokra továbbra is járvány előtt megszokott rendben válaszolunk.

 

A további nyitvatartási változásról és a személyesen intézhető ügyek köréről folyamatosan tájékoztatást fogunk adni.

 

Az ügyfélszolgálati irodába személyesen érkezőknek az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmüket:

  • Az ügyfélszolgálat területén legfeljebb annyi ember tartózkodhat, amennyi ügyintéző éppen foglalkozik az ügyfelekkel. A többieknek az iroda előtt, szabad téren kell várakozniuk a Kormány által előírt személyes távolságtartás szabályaira is ügyelve.
  • Az ügyfélszolgálaton nincs lehetőség fénymásolásra, tehát mindenkitől kérjük, hogy az eredeti dokumentumok mellett az azokról készült kellő számú fénymásolatot is hozza magával. (Az iroda környékén több fénymásoló szalon is működik.)
    A szükséges, fénymásolandó iratokról kérjük, hogy előzetesen tájékozódjon a www.oktatas.hu honlapon a Képesítések elismerése menüpontban, vagy nyelvvizsga honosítás ügyében a nyak.oh.gov.hu honlapon, vagy kérje ügyfélszolgálatunk előzetes segítségét e-mailben vagy telefonon.
  • A munkaállomásoknál kizárólag az ügyben eljáró személy tartózkodhat (kivétel ez alól tolmács, illetve fogyatékkal élő kísérője.)
  • Belépés után, ügyintézés előtt használják a kihelyezett kézfertőtlenítőt!
  • Kérjük, ne hajoljanak át az ügyfeleinket és ügyintézőinket egyaránt védő plexifalon, lehetőség szerint viseljenek maszkot ügyintézés közben!
  • Kérjük lehetőleg ne közvetlenül nyitásra érkezzenek, mert ilyenkor általában hosszabban kell várakozni, illetve kerüljék a zárás előtti utolsó időszakot is, mert a zárási időponton túlnyúló ügyintézés akadályozza a napi fertőtlenítés elvégzését.